ads

.

Radio Kolhabi Online Radio

कसरी भाइरल सामग्री सिर्जना गर्ने बारे 25+ प्रेरणादायक उद्धरणहरू

✍️धेरै सफल उद्यमीहरूले मानिसहरूलाई प्रेरित र उत्प्रेरित गर्न प्रसिद्ध ब्रान्डिङ उद्धरणहरू प्रयोग गर्ने बारे कुरा गर्छन्। भाइरल सामग्री सिर्जना गर्ने उद्धरणहरू मानिसहरूलाई बढावा दिन र उनीहरूलाई केही अद्भुत काम गर्न प्रेरित गर्ने उत्कृष्ट तरिका हो। भाइरल सामग्री कसरी सिर्जना गर्ने भनेर सिक्ने बेला, मार्केटिङको बारेमा ज्ञान निर्माण गर्न आवश्यक छ, किनकि पहिले यो बिना अवस्थित हुन सक्दैन। र यसले तपाईंलाई कसरी ठूलो राजस्व चलाउन मद्दत गर्न सक्छ। यदि तपाइँ सँधै भाइरल सामग्री कसरी बनाउने भनेर सोचिरहनुभएको छ भने, दिएका उद्धरणहरूले तपाइँलाई सही दिशामा लैजान्छ।

✍️किन हामीले मार्केटिङ उद्धरणहरू प्रयोग गर्नुपर्छ??
मार्केटिङ उद्धरणहरूले तपाईंको टोलीलाई उत्प्रेरित गर्न र मार्गदर्शन गर्न महत्त्वपूर्ण भूमिका खेल्छन्। यसले तिनीहरूलाई आफ्नो लक्ष्य हासिल गर्न मद्दत गर्छ। चाहे तपाइँ तपाइँको टोलीलाई प्रेरित गर्न चाहनुहुन्छ वा छलफललाई उक्साउन चाहनुहुन्छ, तपाइँको कुनै पनि मार्केटिङ रणनीतिहरू छलफल गर्नुहोस् वा तपाइँको टोलीलाई दिशामा मार्गदर्शन गर्नुहोस्, मार्केटिङ उद्धरणहरू महत्त्वपूर्ण छन्। भाइरल सामग्री सिर्जना गर्ने उद्धरणहरू पनि सफलता बढाउन र मानिसहरूलाई प्रोत्साहन गर्ने उत्कृष्ट तरिका हो। एक भाइरल अभियान कसरी सिर्जना गर्ने भनेर जान्नु भनेको हरेक डिजिटल मार्केटिंग एजेन्सीसँग संघर्ष गर्ने कुरा हो।
✍️महत्त्वपूर्ण कुरा जब यो तपाईंको व्यवसायको सफलता सुनिश्चित गर्न आउँदछ। त्यसकारण हामीले केही सफल उद्यमीहरू र ब्रान्डिङ विशेषज्ञहरूबाट उत्कृष्ट ब्रान्डिङ उद्धरणहरू सङ्कलन गरेका छौं। तिनीहरूको ब्रान्डिङ सल्लाहले तपाईंलाई प्रभावकारी ब्रान्डिङको रहस्यहरूमा अमूल्य अन्तर्दृष्टि प्रदान गर्न सक्छ। यहाँ तपाइँ र तपाइँको ब्रान्ड लाई प्रेरित गर्न को लागी सबै समय को सबै भन्दा राम्रो ब्रान्डिङ उद्धरणहरू छन्:

"तपाईं के गर्न जाँदै हुनुहुन्छ भनेर प्रतिष्ठा निर्माण गर्न सक्नुहुन्न।"

- हेनरी फोर्ड (स्वर्ग) संस्थापक, फोर्ड मोटर कम्पनी

"प्रतिष्ठा बनाउन २० वर्ष लाग्छ र यसलाई बर्बाद गर्न पाँच मिनेट लाग्छ। यदि तपाईंले यसको बारेमा सोच्नुभयो भने, तपाईंले चीजहरू फरक तरिकाले गर्नुहुनेछ।

- वारेन बफेट, अध्यक्ष र सीईओ, बर्कशायर हैथवे

"कम्पनी को लागी एक ब्रान्ड एक व्यक्ति को लागी प्रतिष्ठा जस्तै हो। कडा कामहरू राम्रोसँग गर्ने प्रयास गरेर तपाईंले प्रतिष्ठा कमाउनुहुन्छ।”

- जेफ बेजोस, संस्थापक र कार्यकारी अध्यक्ष, अमेजन

"ब्रान्ड केवल एक धारणा हो, र धारणा समय संग वास्तविकता संग मेल खान्छ।"

- एलोन मस्क, संस्थापक र सीईओ, टेस्ला मोटर्स

सामग्री लेखन उद्धरण
सामग्री प्रत्येक अभियानको जीवन रगत हो। कुनै पनि मार्केटिङ पहलको सफलता यसको सामग्री कत्तिको अद्वितीय र मूल्यवान छ भन्नेमा आधारित हुन्छ। यहाँ केहि उद्धरणहरू छन् जसले तपाईंलाई आकर्षक र प्रभावकारी सामग्री सिर्जना गर्न प्रेरित गर्नेछ।



- शमूएल जोन्सन, स्वर्गीय लेखक

"रूपकहरूसँग सबैभन्दा कम ठाउँमा सबैभन्दा सत्य समात्ने तरिका हुन्छ।"

- ओरसन स्कट कार्ड, लेखक

"सामग्रीको साथ सम्भाव्यतालाई थप सूचित खरिदकर्ता बनाउनुहोस्।"

- रोबर्ट साइमन, सामग्री निर्माता



निष्कर्ष
सामग्री मार्केटिङ उद्धरणहरू तपाईंको टोलीका सदस्यहरूलाई उनीहरूको उत्कृष्ट काम डेलिभर गर्न र काममा कुनै पनि प्रकारको परिस्थितिमा ध्यान केन्द्रित गर्न मद्दत गर्ने उत्कृष्ट तरिका हो। तपाईको कम्पनीले जे गरे पनि फरक पर्दैन, त्यहाँ धेरै उद्धरणहरू छन् जुन तपाईले तपाइँको टोलीलाई तपाइँको विशिष्ट मार्केटिङ लक्ष्यहरूमा काम गर्न मद्दत गर्न प्रयोग गर्न सक्नुहुन्छ। भाइरल सामग्री कसरी सिर्जना गर्ने भन्ने बारे माथिका उद्धरणहरूले तपाईंलाई आफ्नो टोलीलाई उत्प्रेरित गर्न र उत्कृष्ट परिणामहरू ड्राइभ गर्न मद्दत गर्न सक्छ।


Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
#
#
#